Vragen en antwoorden om uw skivakantie voor te bereiden

Praktische informatie

Het team van Val Thorens Immobilier beantwoordt graag op uw vragen om u te helpen u beter voor te bereiden voor uw skivakantie in de Tarentaise bergen.
 

Ik ga een appartement reserveren uit uw aanbiedingen op uw website, hoe zal mijn reservering worden afgerond ? 

Volg de tunnel met de verschillende stappen van uw reservering tot u op de beveiligde betalingspagina komt. Een paar minuten na de voltooiing van uw aankoop ontvangt u een bevestigingsmail. De reservering is pas definitief na ontvangst van het contract en de ontvangst van de borg door het agentschap. Het saldo moet één maand vóór de datum van aankomst via uw online klantenaccount of via overschrijving betaald worden. Neem gerust met ons contact op voor een flexibele betalingstermijn en –methode.

Ik ben vergeten mijn skipassen te boeken, hoe kan ik dit nog doen ?

U kunt op elk gewenst moment, en tot 4 dagen vóór aankomst, extra diensten gekoppeld aan uw reservering wijzigen, toevoegen of verwijderen: skipas, huur van lakens, handdoekenset, eindschoonmaak, baby bed. Connecteer u op uw beveiligde online klantenaccount via onze website of contacteer ons rechtstreeks via de telefoon + 33 (0) 4 79 00 04 03 of via e-mail.
 

Waar krijg ik de sleutels op de dag van mijn aankomst ?

Het bureau van Val Thorens Immobilier is te vinden in de Residentie Les 3 Vallées, Grande Rue, 100m voorbij de kerk van Val Thorens. Onze kantoren zijn open op zaterdag NON-STOP van 9:00 tot 20:00 uur. De verhuur start ten laatste om 17 uur, maar kom van zodra u aankomt in Val Thorens naar het agentschap zodat wij u kunnen registreren en u kunnen contacteren indien uw appartement reeds vroeger beschikbaar is. 
 

Wat te doen in geval van aankomst buiten de openingstijden van het agentschap ?

Op zaterdag, onze dag van aankomst kunt u ’s nachts, buiten onze openingsuren aankomen. U moet echter contact opnemen met het agentschap vóór 18.30 uur zodat we u kunnen registreren. U moet de borg en/of het saldo van uw contract betalen en de aankomstprocedure krijgen. Wij raden u aan in de mate van het mogelijke bij deze late aankomst zoveel mogelijk te anticiperen zodat wij u de procedure al op voorhand kunnen doorgeven.
 

Hoe kan ik mijn skivakantie annuleren ?

U moet ons zo snel mogelijk contacteren zodat wij een dossier kunnen openen. In het algemeen heeft u een annulatiecontract afgesloten waarmee de aanbetaling wordt terugbetaald in geval van overmacht. Contacteer ons via email (link reservation@valthoimmo.com ) en stuur ons de bewijzen door. 30 euro dossierskosten zullen worden afgetrokken van de aanbetaling.
 

Is er internetverbinding ter plaatse ?

Het station Val Thorens heeft aan een externe serviceprovider de WIFI-verbinding toevertrouwd. Een verbinding ICI-VAL THORENS is beschikbaar via uw smartphone, tablet… voor ongeveer 20€ per week. Er zijn gratis WIFI-zones beschikbaar op verschillende plaatsen in het station.

Een ogenblik geduld alstublieft

Een ogenblik geduld alstublieft