Hoe de verkoop van uw vastgoed voorbereiden in Val Thorens

U wilt uw vastgoed verkopen. Het team van Val Thorens Immobilier staat aan uw zijde tijdens het transactieproces.

Stap 1: de waardering van uw woning bestaat uit verschillende criteria, namelijk: de oppervlakte, het terrein en de bijgebouwen, locatie, de buurt, de algemene staat en energieverbruik, aantal kamers, de expositie, de reeds verrichte en geplande werkzaamheden en de vraag en aanbod van de markt.

Stap 2: de keuze van het mandaat van de verkoop, exclusief of eenvoudig, waarin u kiest om de verkoop toe de vertrouwen aan een of meerdere agentschappen, met de kosten afhankelijk van de gekozen optie.

Stap 3: de verplichte diagnostische gegevens uitgevoerd door professioneel: Carrez wet, asbest, energieprestatie, gas, elektriciteit, lood.

Stap 4: in verkoop brengen van uw bezit en de verspreiding ervan via verschillende communicatiekanalen op onze website en via het afficheren ervan op de ramen van het agentschap.

Stap 5: de verkoopcompromis die overeenkomt met een voorlopig contract met verschillende juridische informatie zoals datum van de ondertekening van de akte en de keuze van de notaris. Als gemachtigde van de transactie, beschikken wij over de nodige vaardigheden om de koopovereenkomst op te maken en het verkrijgen van de handtekeningen van beide partijen.

Stap 6: de Akte van verkoop wordt ondertekend zodra de periode van intrekking ongeveer 3 maanden door voorbij is na het tekenen van het compromis. De koper betaalt de totale betaling in ruil voor de sleutels van de acquisitie, in aanwezigheid van de agent van de transactie en notarissen.

Een ogenblik geduld alstublieft

Een ogenblik geduld alstublieft